#1 2008-10-08 10:26:23

kosa

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-10-08
Posty: 1
Punktów :   

Przykłady prac dyplomowych i magisterskich

Przykłady prac dyplomowych i magisterskich:
Gębicka – Reklama jako narzędzie manipulacji konsumentem;
Doktorowicz – Koncepcja reklamy społecznej w polskich mediach;
Doktorowicz – Filmy kultowe i ich istota w percepcji młodzieży,
Doktorowicz – Historia internetu;
Doktorowicz – Świat górnośląskiej tradycji w filmach Kazimierza Kutza;
Doktorowicz – Agresja językowa w polskiej telewizji;
Gębicka – Dziecko w świecie telewizyjnej reklamy;
Doktorowicz – Fenomen Teleexpresu w kontekście innych programów informacyjnych;
Doktorowicz – Talk-show jako gatunek telewizyjny na wybranych przykładach propozycji telewizji publicznej i stacji komercyjnych;
Gębicka – Granice wolności reklamy. Co jest zakazane? Co nie uchodzi?
Doktorowicz – Kampanie reklamowe dla dzieci w telewizji w Polsce;
Gębicka – Polska ekranizacja Quo Vadis, czyli Jerzego Kawalerowicza recepta na sukces;
Gębicka – Reklama sponsorska, specyfika i sposób wykorzystania w mediach;
Gębicka – „TOR”, komercjalizacja w kulturze, przyczyny, przejawy i skutki;
Gębicka – Film niezależny w Polsce;
Gębicka – Konwergencja mediów;
Doktorowicz – Odmieńcy w filmie;
Doktorowicz – Stare i nowe kino gatunków;
Gębicka – Agencje reklamowe;
Gębicka – Rynek scenariuszowy w Polsce;
Gębicka – Polskie filmy dokumentalne lat 70 przykładzie Krzysztofa Kieślowskiego;
Gębicka – Reklama telewizyjna i radiowa skala porównawcza;
Gębicka – Analiza fenomenu serialu „Lost – Zagubieni”, na podstawie źródeł internetowych;
Gębicka – Tradycje gangsterskie w kinie współczesnym na podstawie twórczości filmowej Tarantino i Rodrigueza;
Gębicka – Wytwórnia filmowa „Czołówka”;
Gębicka – trzy studia o filmach Q. Tarantino;
Gębicka – ITI Film Studio na rynku reklamowym domów produkcyjnych;
Gębicka – Reklama jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa;
Wilde – Motyw szaleństwa w filmach Romana Polańskiego;
Gębicka – Seks dzwignia handlu, czyli erotyka w reklamie;
Gębicka – Kanały tematyczne w polskiej telewizji;
Gębicka – Film jako źródło wartości moralnych poszukiwanych przez dziecko;
Wilde Fenomen popularności filmów kung-fu z udziałem Bruce Lee w światowym kinie;
Doktorowicz – Historia telewizji w Polsce;
Doktorowicz – Pierwsza w Polsce całodobowa telewizja informacyjna TVN 24. Wartość obiektywnej informacji na rynku, promocja nowej stacji na rynku mediów elektronicznych w Polsce;
Ślązak – Dowody użycia utworów audiowizualnych;
Wilde – Obraz Ameryki w filmach Francisa Forda Coppoli;
Gębicka – Perswazyjność w reklamie skierowanej do dzieci;
Wilde – Michelangelo Antonioni, czyli twórca obrazów w obrazie rzeczywistości;
Wilde – Kreatywność widza w procesie powstawania jakości filmu;
Wilde – Twórcy kinematografii powojennej;
Wilde – Oddziaływanie muzyki elektronicznej na obraz filmowy np. „Requiem dla snu”;
Wilde – Analiza elementów narracyjnych i dramaturgicznych w tytułowych scenach „Pojedynku" Ridleya Scotta;
Wilde – Fellini – kino pamięci;
Wilde – Kino Moralnego Niepokoju;
Doktorowicz – Historia programowa Radia Katowice;
Wilde – Interpretacja filmu „Po tamtej stronie lustra” M. Antonioniego – próba pokazania wniosków na podstawie teorii psychologii analitycznej Junga i remeneutycznej teorii tekstu;
Doktorowicz – Reklama jako źródło finansowania telewizji publicznej;
Gębicka – Polska Szkoła Filmowa;
Gębicka – Adaptacja literatury polskiej jako przykład nowych możliwości w współczesnym kinie;
Gębicka – Portret kobiety w filmach Ridley Scotta;
Gębicka – Nowe media w reklamie;
Gębicka – Reklama jako narzędzie promocji fabularnych filmów kinowych;
Gębicka – Brian de Palma wobec tradycji amerykańskiego filmu gangsterskiego;
Gębicka – Odbiorcy reklam telewizyjnych na przykładzie subkultury studentów;
Gębicka – Przemoc w filmach Sama Peckinpaha – traktat na temat rodzącego się w człowieku zła i próba walki z tym złem;
Doktorowicz – Film jako ekranizacja naszego marzeń sennych;
Wilde – Świat człowieka w doborze środków komunikacji masowej na podstawie koncepcji Marshalla McLuhana;
Gębicka –Perswazja z ukrycia czyli wpływ reklamy na zachowania konsumenta;
Gębicka – Archetypy postaci w filmach;
Gębicka – Wyszukiwarka jako narzędzie promocji witryny internetowej;
Wilde – Komizm w twórczości Luisa Bunuela;
Gębicka – Reklama telewizyjna w Polsce;
Gębicka – Organizacja ekonomiczna i prawna „Silesia-Film”;
Wilde – Antybohater na podstawie twórczości filmowej Jima Jarmuscha;
Doktorowicz – Etyka w zawodzie reżysera;
Doktorowicz – Utwór literacki w utworze filmowym;
Doktorowicz – Odbiór literatury i filmu przez dzieci na podstawie ”Kopciuszka” Charlesa Perralta i „Cinderelli” Walta Disney;
Gębicka – Prawno etyczne aspekty reklamy w Polsce;
Doktorowicz – Seriale jako najpopularniejsza forma telewizyjnej rozrywki. Analiza gatunkowo-produkcyjna na przykładzie serialu telewizyjnego pod tytułem „Na dobre i na złe”;
Wilde – Sztuki telewizyjne Samuela Becketta;
Doktorowicz – Egzystencjalne lęki i obsesje filmowych bohaterów Ingmara Bergmana;
Wilde – Wizerunek kobiety kreowanej w filmie i telewizji a tożsamość współczesnej kobiety;
Wilde – Miejsce dla „Pasji” Mela Gibsona we współczesnej kulturze;
Gębicka – Misja telewizji publicznej;
Gębicka – Metody i techniki kreowania wizerunku polskich aktorów oraz sposoby jego wykorzystania w reklamie;
Wilde – Charles Chaplin portret artysty w drodze;
Doktorowicz – Humor jako element przekazu reklamowego;
Wilde – Świat Luca Bessona;
Doktorowicz – Kobieta i mężczyzna razem i osobno. Motyw małżeństwa w filmach Bergmana;
Gębicka – Dziecko w reklamie i reklama dla dzieci;
Gębicka – Problem uzależnień w kinematografii na podstawie wybranych przykładów filmowych;
Doktorowicz – Wizerunek kobiety w twórczości Luisa Bunuela i Pedra Almodovara;
Doktorowicz – Kontekst kulturowy;
Doktorowicz – Manipulacyjne wykorzystanie reklamy;
Doktorowicz – Internet jako medium reklamowe;
Doktorowicz – Reklama jako źródło finansowania telewizji w Polsce;
Doktorowicz – Psychologiczny portret władzy w filmie „The Wall”;
Doktorowicz – Archetyp donżuanizmu w filmie „Casanova”;
Wilde – Musical amerykański. Model klasyczny musicalu wybrany na podstawie utworów: West Side Story, Kabaret;
Wilde – Portrety ludzkie w twórczości Francois Trauffauta;
Gębicka – Internet jako nowe medium werbalne;
Doktorowicz & Wilde – Bohaterowie filmów M. Scorsese;
Wilde – Złota era amerykańskiego musicalu filmowego – przemiany i rozwój gatunku w 1927-1969r.;
Wilde – Portret człowieka w nowym kinie USA na podstawie filmu Gusta Van Santa „My own private Idaho”;
Gębicka – Znaczenie obrazu w reklamie telewizyjnej;
Gębicka – Kino światowe w systemie upowszechnionej kultury filmowej na Górnym Śląsku;
Wilde – Świat uwikłany w fikcje – o ludziach, życiu, polityce i kulturze w filmach E. Kusturicy;
Gębicka – Adaptacje filmowe jako interpretacja twórczości
J. Iwaszkiewicz;
Wilde – Jean – Denis Robert – postać wielotwórcza;
Gębicka – Kreacja i emisja telewizji przez reklamy a przekaz manipulujący konsumentem;
Gębicka – Reklama jako narzędzie kształtowania zachowań nabywców;
Wilde – 3 wersje „Tragedii Makbeta”. Styl wizualny, nowa prawdziwa wersja;
Gębicka – Polska reklama telewizyjna. Problemy produkcji, emisji, odbioru i skuteczności;
Gębicka – Erotyzm w reklamie i jego rola perswazyjna;
Wilde – Samotność bohaterów w filmach Martina Scorsese na przykładzie „Taksówkarza”, „Wściekłego byka”;
Wilde – Chaos rodzi zło a zło korzysta z chaosu. Świat według Davida Lyncha;
Doktorowicz – Teatr Rozrywki w Chorzowie na mapie instytucji kulturalnych województwa śląskiego;
Wilde – Kultowa saga George Lucasa 30 lat Gwiezdnych Wojeń;
Doktorowicz – Internet jako medium. Pozytywne i negatywne strony internetu;
Wilde – Dekalog według Krzysztofa Kieślowskiego;
Wilde – Peter Greenaway kino pełne pomysłów, nie treści;
Gębicka – Obraz Ameryki w filmach Oliviera Stone’a;
Gębicka – Homoseksualizm w kinie jako zjawisko trangresyjne;
Gębicka – Konstrukcja postaci w „Dekalogu” Krzysztofa Kieślowskiego;
Gębicka – Antologia amantów kina polskiego;
Gębicka – Ekranizacje prozy Stephana Kinga;;
Wilde – „Ojciec chrzestny I-III” Francisa Forda Coppoli , „Psychologia gangsterska” Martina Scorsese filmowe wizje gangsteryzmu;
Wilde – Samuraj wojownik współczesny bohater;
Gębicka – Bollywood kicz czy odmienność kulturowa na przykładzie filmu „Czasem słońce, czasem deszcz”;
Wilde – Obraz i obrazy w filmie czyli wielopłaszczyznowe związki ze strukturą filmową;
Gębicka – Gry komputerowe i filmy – wzajemnepowiązania produkcyjne i promocyjne;
Wilde – Wierność i zdrada: spotkania z rodziną, teatrem, telewizją i filmem, twórczością Władysława Terleckiego – próba usystematyzowania i próby związane z adaptacją;
Doktorowicz – Modele adaptacji prozy science-fiction na podstawie „Blade runner”, „Solaris”, „Dune”;
Wilde – Filmowa adaptacja „Śmierci w Wenecji” Luchino Viscontiego w kontekście noweli Tomasza Manna;
Wilde – Film jako towar w systemie kultury masowej na przykładzie klasycznego kina hollywoodzkiego;
Wilde – Reżyser w systemie kinematografii USA na przykładzie Sterna Soderbrergha;
Uhma – Analiza produkcyjna filmu „Rozdroże Cafe”;
Doktorowicz – Przemoc i agresja w mediach. Żródła, przejawy i skutki zjawiska na przykłazie telewizji;
Wilde – Olivier, Kozincew, Leffireli, Branagh – adaptacje filmowe „Hamleta” Williama Shakespeare’a;
Gebicka – Przygotowanie, przebieg i elementy kampani reklamowej na przykładzie Centrum Handlowego „Sfera” w Bielsku Białej;
Wilde – Muzyka i dramat w filmie „Amadeusz” M. Formana;
Sałużanka – Wpływ osobowości aktualnej Klarsa Kinskiegi na postacie w filmach Wernera Herzoga. Na podstawie filmów: „Aqurina, gniew boży, Nosferatu wampir, Fitzcaraldo, Cobra Verde”;
Wilde – Niewiasta znaczy nieznana, portrety kobiet w filmach według prozy Henry’ego Jamesa;
Wilde – Obraz polityki George Busha w filmie „Fahrenheit 9/ 11” Michela Moore’a”,
Wilde – Konteksty w filmach Jarmuscha;
Wilde – Baśń w filmach Tima Burtona;
Wilde – Zabawa formą w filmach Davida Lyncha – rzemiosło i artyzm na podstawie 5 odcinków serialu Twin Peaks;
Gębicka – Heritage Film jako przykład producenta prywatnego;
Wilde – Postać wampira w kiinie;
Gębicka – Wybór i planowanie wykorzystania nośników reklamy w procesie kampanii reklamowej;
Wilde – Konteksty filmograficzne Matriksa;
Uhma – HDTV – telewizja wysokiej rozdzielczości;
Doktorowicz – Telewizja od kuchni. Programy kulinarne w Polsce, Europie Zachodniej i USA jako rozwijająca się branża produkcji telewizyjnych;
Wilde – Anatomia lęku w filmie na przykładzie twórczości Manoj Melliyattu Shyamalan’a;
Gębicka – Rola reklam telewizyjnych z udziałem osób znanych, publicznych w podejmowaniu decyzji konsumenckich;
Gębicka – Wpływ „happy endu” na sukces kasowy filmu, na przykładzie kinematografii amerykańskiej lat 90;
Uhma – Cyfrowy dźwięk wielokanałowy jako standard udżwiękowienia filmów;
Wilde – Bohater heroiczny w kulturze na przykładzie adaptacji komiksów w filmie;
Gębicka – Orgaznizacja produkcji programów typu talk show na przykładzie „Na każdy temat”,
Wilde – Porównanie dwóch sposobów adaptacji filmowych na przykładadzie filmów: „Czas Apokalipsy” i „Jądro ciemności”;
Wilde – Romantyczni marzyciele i nietzscheańskie bestie, czyli niebezpieczne związki literatury, czasów i życia;
Gębicka – Wszechstronnna charakterystyka umów cywilno-prawnych zawieranych przez kierownictwo produkcji podczas produkcji filmu fabularnego;
Wilde – Święci i heretycy w filmach Luisa Bunuela;
Wilde – „Od nietolerancji do dyktatury” na podstawie filmów Charlie Chaplina;
Gębicka – Manipulacja w kampanii prezydenckiej;
Gębicka – Wokół sloganu wyborczego;
Wilde – Obrazy kina amerykańskiego jako odbicie nastrojów pokolenia Woodstok w kontekście konfliktu wietnamskiego;
Gębicka – Organiazcyjno-ekonomiczne, prawne i techniczne aspekty produkcji filmu reklamowego;
Wilde – „Pożegnanie z Afryką” studium powioeści Karen Blixen i filmu Sidneya Pollacka;
Doktorowicz – Polskie regulacje prawne w dziedzinie reklamy, Gębicka - Sylwetka, budżet w filmach fabularnych i w życiu Krzysztofa Kieślowskiego;
Gębicka – Kino społecznie zaangażowane w Wielkiej Brytanii na podstawie twórczości głównego przedstawiecie gatunku Kena Loacha;
Gębicka – Archetypy miłości zakazanej w filmie o życiu Arturo Rimbardi i Paula Werlaire „Całkowite zaćmienie” Agnieszki Holland;
Wilde – Jak powstał film pt/ „Matrix” w reżyserii braci Wachowskich?;
Gębicka – Promocja filmu polskiego w swiecie;
Wilde - „Obcy”, studium o pełnym cyklu filmowym;
Wilde – Obecnośc pewnego mitu w kulturze amerykańskiej na przykładzie filmu Spielberga „Bliskie spotkania III stopnia”;
Gębicka – Wpływ przemysłu filmowego na kształtowanie klutu gwiazd na przykładzie Marilyn Monroe;

Offline

 

#2 2008-10-09 00:55:59

lookee

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-08
Posty: 16
Punktów :   

Re: Przykłady prac dyplomowych i magisterskich

czy ktos moglby umiescic tematy podeslane przez ślęzaka!?
bardzo proszę!

Offline

 

#3 2008-10-09 11:45:07

asiou

Użytkownik

715772
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2008-09-08
Posty: 26
Punktów :   
WWW

Re: Przykłady prac dyplomowych i magisterskich

to ja juz nie kminie. mozna pisac u Wilde?

Offline

 

#4 2008-10-09 15:23:43

dreadi

Użytkownik

2760606
Zarejestrowany: 2008-09-08
Posty: 70
Punktów :   

Re: Przykłady prac dyplomowych i magisterskich

niemozna pisac u wilde to sa przyklady z zeszlego roku

lookee napisał:

czy ktos moglby umiescic tematy podeslane przez ślęzaka!?
bardzo proszę!

a to nie czasem ktos dostal na majla??

Ostatnio edytowany przez dreadi (2008-10-09 15:25:30)

Offline

 

#5 2008-10-09 19:31:35

asiou

Użytkownik

715772
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2008-09-08
Posty: 26
Punktów :   
WWW

Re: Przykłady prac dyplomowych i magisterskich

e,to chujowo.

Offline

 

#6 2008-10-10 19:08:01

Synchro

Użytkownik

5422532
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2008-10-10
Posty: 41
Punktów :   

Re: Przykłady prac dyplomowych i magisterskich

Czyli mam rozumieć że tematy które są powyżej były już opracowywane rok temu i nasze prace nie mogą się z nimi pokrywać?

Offline

 

#7 2008-10-10 19:52:23

dreadi

Użytkownik

2760606
Zarejestrowany: 2008-09-08
Posty: 70
Punktów :   

Re: Przykłady prac dyplomowych i magisterskich

ja nie jestem pewna na 100% proponowalabym sie jutro dowiedziec dokladnie bo nie chce was w blad wprowadzac
ale to sa te same tematy ktore byly w czerwcu podane na tamtym forum a tamte to nie byla nowosc

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
tibiarules vwloclawek 28dwiescie Grzybowo agroturystyka busy Koln